piątek, 5 października 2012

Draw Your Fur - wyniki

Dziś podali wyniki konkursu w którym 'nagrode' dostały 3 osoby.
Tekst Sydoline przetłumaczyłam na polski :

"Otrzymaliśmy 11.549 zgłoszeń ! Jesteśmy bardzo zadowoleni,że cieszy Was ten konkurs jaki zrobiliśmy i byliśmy naprawdę pod wrażeniem kreacji . Dużo futer było niesamowitych i to było naprawdę trudne, aby wybrać tylko trzy.
Wszystkie futra możecie zobaczyć na naszej stronie facebook !
Byliśmy bardzo smutni, mogąc wybrać tylko trzy. Było też zbyt wiele futer pand i zbyt wiele czerwonych pand futerkowych by wybrać zwycięzcę pomiędzy nimi wszystkimi."

Pierwsze miejsce zajął Sovenasark. Jego futerko

Drugie miejsce gracz Kreature 
I ostatnie , 3 miejsce gracz Squeakymaus
Osobiście mi się futerka bardzo podobają szczególnie to pierwsze *_*
Po dodaniu go do sklepu muszę je kupić :D 
Niestety musze czekać jeszcze kilka dni zanim mnie odbanują x.x
Szkoda ,że nagrode dostali tylko trzej gracze fajnie by było od strony moderatorów dostać za zrobienie takiego skina chociaż .. 5 truskawek ?
Nie jestem jednak zawiedziona tym ,że nie wygrałam najwidoczniej moja praca i innych nie były idealne ;p
Ale przecierz będą jeszcze miliony innych konkursów ,w których może coś wygram .
To na tyle.
Pzdr. Gamcia ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz