sobota, 12 stycznia 2013

Nowe serwery + dwie nowe nowiny

Cześć dwa dni temu zerkając w grę zauważyłam pojawienie się dwóch nowych serwerów :
- Niemiecki (Germany ,DE)
- Amerykański (International ,EN1)
 Pierwsza nowina to ,to ,że Kaloszek odeszła z bloga ,odeszła również z transformice : / . Najwyraźniej gra jej się znudziła ,no ale nic z tym zrobić nie można. Każdy sam decyduje czy pozostanie czy odejdzie.
Drugą nowiną jest wiadomość o helperach. Doszli nowi helperzy ,według mnie nie wiem czy dobrze wybrali ,nie chcę krytykować nikogo ,ale powiem krótko ,że nie którzy helperzy (ci nowi) nie są "zbyt pomocni" wręcz przeciwnie. Są wśród nich osoby ,które banują za nic i oczerniają innych. No oczywiście nie mam wszystkich na myśli ,myślałam tylko o nie których osobach ,ich zachowaniach z różnych roomów. Przypomnę ,że helper to osoba która pomaga nowym myszką . Helper to ktoś kogo zadaniem jest odpowiadanie na pytania zadawane przez nowego użytkownika gry.
Nowi helperzy to :
- Szasina
- Sareczka
- Shyenne
- Deebox
- Julkax
- Pockeq
- Puffypl
- Padida

Na wyborach do helperów też głosowałam i trochę to przygnębiające ,że pomino moich starań nie dostałam się do ich grona. Najwyraźniej nie posiadałam wystarczającej wiedzy na temat gry ,lub jest coś ze mną nie tak. X,x
Następujący wpis wszystkich helperów wygląda tak :
- Szasina
- Sareczka
- Shyenne
- Deebox
- Julkax
- Pockeq
- Puffypl
- Padida
- Cazanna
- Coska
- Klaudusi
- Laracerindar
- Modliszka
- Staszekowaty
- Wisiaaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz