sobota, 3 maja 2014

Room #Oulua

Dziś znajomi zaprosili mnie na pewien niepozorny room. Nie rozumiałam dlaczego w grze jest taki szał na room #oulua, dopiero po tym, gdy wszystko sprawdziłam - zrozumiałam. 

Jak widać niby zwyczajny, spokojny room, jednak kryje w sobie coś ciekawego. 

(Kliknij na zdjęcie, a się powiększy)

Co jest ciekawego i tajemniczego w tym roomie? Na zdjęciu i na mapie widnieje studnia, jeśli do niej wpadniemy będziemy spadać w "wieczną otchłań" przez około dwie minuty, a potem jakimś magicznym sposobem znajdziemy się z powrotem w tym punkcie, w którym byliśmy, gdy weszliśmy na ten room. 
Dostajemy tez taki komunikat



Bardzo ciekawy pomysł na mapę, nie pojmuję jakim sposobem udało się stworzyć coś takiego, ale bardzo mi się podoba. Co wy o tym myślicie? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz