środa, 27 lutego 2013

Chodzenie tyłem

Witam. ;]



Tak przeglądając blog zorientowałam się że brak tu jednej istotnej rzeczy.
Czego? Jednej sztuczki a którą każdy się mnie pyta (patrz. nowi gracze).

Już wyjaśniam. Chodzi mi o chodzenie tyłem.


Krok 1. Jeśli chcemy biegać tyłem na prawo to nasza myszka musi "patrzeć" na lewo, zaś jeśli chcecie żeby jechała na lewo to musi się patrzeć na prawo http://zapodaj.net/images/eadb08e75f0e6.png
Krok 2. Podskakujemy, następnie jak nasza myszka będzię powoli upadać klikamy strzałkę w dół oraz w prawo/lewo (w zależności w którą strone idziemy).http://zapodaj.net/images/fd09a98168953.png
Krok 3. Brawo ! Właśnie nauczyłeś/łaś się kucać i jeździć tyłem ;) Darmowy hosting zdjęć i obrazków
Krok 4. W trakcie jazdy klikamy "e" i szybko klikamy strzałkę do góry. Darmowy hosting zdjęć i obrazków

Wygląda to mniej więcej tak:


Darmowy hosting zdjęć i obrazków
Myślę że się nauczycie i że dobrze wytłumaczyłam.

Pzdr, Realfreak *-*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz