niedziela, 10 lutego 2013

Nowe Futerko

Hej :3 Piszę tę nocią z jakimś opóźnieniem z braku wolnego czasu i nauki. Cały weekend miałam zajęty ,w piątek wolałam sobie posiedzieć na tfm i zbierać serki. Natomiast w sobote do dziś nocowałam u koleżanki ,a później jeszcze byłam na "małych" zakupach co zajęło mi 3 godziny. Z tego co wiem są też inni pisarze tego bloga ,ale jakoś żadnego nie mogłam złapać ,nie ma ich na gg ,na tfm też sporadycznie wchodzą no może po za jednym który ma problemy z komputerem i nie może pisać notek. Od jakiegoś czasu chciałam napisać ,że Alitkas odeszła z transformice i z bloggera..Odeszła przeze mnie miałyśmy pewną kłótnie na temat naszych wspólnych 3 lat znajomości ,kłótnia skończyła się odejściem jej z różnych stron internetowych . Być może wchodzi od czasu do czasu ,ale jakoś niespecjalnie ją widuję. Dobra dzisiejszy główny temat tej notki nie jest o niej tylko o nowym futerku ,które jakiś czas temu doszło do sklepu i jest w kategorii "fur" . Futerko przedstawia czerwoną pandę jest śliiiicznee :3 Muszę ją jak najszybciej mieć :D Futerko jest niestety bardzo podobne do poprzedniego też koloru bordowo czarnego jednak różni się nie którymi wyraźnymi rzeczami jak np ogon ,brwi czy też pyszczek. A wygląda o tak
To na tyle wasza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz