czwartek, 14 marca 2013

Czapa! :D

Ohayou Myszki *-* Dziś w sklepie po restarcie dostaliśmy ładne nowe nakrycie głowy. Jest to...Czapa z żabą! Jest bardzo fajna jak na swój sposób ,podoba mi się ,jak ją ujrzałam po raz pierwszy na głowach innych graczy pomyślałam ,że muszę ją mieć :D Oczywiście zrealizowałam swe marzenie i kupiłam czape. Okazało się ,że prawdopodobnie codziennie będą w sklepie róże nowe przedmioty ^^ Kupujcie puki można! 



Wczoraj doszły takie okulary ,już nie mogę się doczekać co będzie następnym przedmiotem :P

A dziś dostaliśmy marchewkę

Dziś dostaliśmy śliczną wstążeczkę na ogon c:  Niestety jest po 1000 serków :<


No więc tak jak powyżej wyglądają nasze przedmioty przed kupieniem ,a po kupieniu wyglądają tak samo jak inne nasze rzeczy (już kupione) w sklepie. To wszystko na dziś !
Gamida ~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz