niedziela, 17 marca 2013

Wyniki konkursu!

Witam. Dziś wybrałam trzech zwycięzców konkursu. Spośród liczby ładnych obrazów musiałam wybrać tylko 3 z nich. Decyzja była na prawdę trudna ,ale w końcu jakąś podjęłam. Wytypowałam trzy najładniejsze obrazki. Artyści którzy dostali nagrody to :
- 1 miejsce Realfreak - dowolna ilość truskawek
- 2 miejsce Gdyby - 113 fraises
- 3 miejsce Sebekicoco - 84 fraises.
Zwycięzcą gratuluję i dziękuję za wzięcie udziału w konkursie ! :D

Praca Realfreak - 1 miejsce. Technika - grafika komputerowa

Praca Gdyby - 2 miejsce. Technika - rysunek w realu


Praca Sebekicoco - 3 miejsce. Technika - grafika komputerowa

Pod uwagę brałam samodzielnie i starannie wykonane prace więc proszę niektórych z Was o nie krytykowanie mojego wyboru. Z tego co się dowiedziałam jeden z lepszych rysunków nie był rysowany przez tą osobę która zalinkowała go pod postem z konkursem. Reszta uczestników która nie wygrała niech się nie przejmuje bo będą inne konkursy i jestem pewna że wielu z was wygra fajne nagrody :)
Gamida ~




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz