środa, 23 kwietnia 2014

Event Wielkanocny 2014



Cześć, kochani bardzo długo nie pisałam (pomijając ostatnie 3 posty z szamanem) i zdaję sobie sprawę z tego wszystkiego. Przez kilka miesięcy ani widu, ani słuchu po mnie, lecz tym razem wracam po długiej przerwie - sama. Jak na razie nie marzy mi się współpraca z kimkolwiek, gdyż osoby z którymi pracowałam olewały bloga, olewały grę. Takie zachowanie zupełnie mi nie odpowiada i mam nadzieję, że w przyszłości się to zmieni.

Jakiś czas temu na Transformice pojawił się Event Wielkanocny! W prawym dolnym rogu pojawiły się jajka, jest taka jakby nowa waluta. Za określoną ilość zebranych jajek dostajemy odznakę lub nowy tytuł.


Pojawiły się nowe ubranka dla myszek, oraz futerko.


Wcześniej na Evencie Karnawałowym mogliśmy już zdobywać takie cuda jak odznaki, oczywiście nie mogło ich zabraknąć również na tym evencie! Oto moje wszystkie dotychczasowe zebrane odznaki.

A to odznaki za Event Wielkanocny: 

Aby zdobyć tę odznakę, należy zebrać 5 jajek na mapce eventowej
Aby zdobyć tę odznakę, należy zebrać 40 jajek na mapce eventowej
Aby zebrać tę odznakę, należy być w posiadaniu nowego futerka

A to lista nowych tytułów:

«Chocovore» - zbierz 1 jajko na mapce eventowej.
«Czokozajączek» - zbierz 3 jajka na mapce eventowej.
«Cacao» - Zbierz 10 jajek na mapce eventowej.
«Cocorico» - Zbierz 20 jajek na mapce eventowej.
«Chicken» - Zbierz 50 jajek na mapce eventowej.
«Egg Hunte»r - Zbierz 100 jajek na mapce eventowej.

Oraz mapka eventowa: 
(Kliknijcie na obrazek powyżej)

Mapka pojawia się co 45 minut. Jajka zbieramy wskakując na nie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz