niedziela, 20 kwietnia 2014

Umiejętności szamana "Duchowy Przewodnik"


Hej! Dziś wyjaśnię po kolei wszystkie umiejętności z pierwszego drzewka umiejętności. Moim zdaniem "Duchowy "Przewodnik" jest najlepszą umiejętnością dla nowych graczy lub osób chcących uratować jak najwięcej myszek.




Dodatkowy czas - Dodaje 25 sekund do czasu rundy. Jeżeli wykupicie całkowicie tę umiejętność 5/5 dopiero wtedy dostajecie 25 sekund, każdy kto ma 1/5 dostaje 5 dodatkowych sekund, 2/5 dostaje 10 itd.


Duży ser - Powiększa ser o (w moim przypadku) 50%. Fajna umiejętność, sprawdza się w wielu przypadkach, łatwiej z nią o firsta.

  Zmartwychwstanie - Kiedy zginiesz, możesz jednorazowo powrócić na mapę. Baaardzo przydatne szczególnie dla nowych graczy, ale nie tylko! Przecież każdemu może zdarzyć się pomyłka i umrzeć na mapce, wtedy warto zainwestować w taką umiejętność.

Supergwiazda - Kiedy tańczysz, sprawiasz, że (w moim przypadku) 3 mysz(y) tańczy obok Ciebie. Nieprzydatna umiejętność, ale za to jest całkiem zabawna. ^^


Duży szaman - Powiększa szamana o (w moim przypadku) 4%. Niezbyt przydatne.


Kuchnia polowa - Przekazuje Twój ser dla wybranej myszy. Przydatne, jak najbardziej polecam.


Nekromancja - Przywraca (w moim przypadku) 5 mysz(y) do życia. Kolejna bardzo przydatna umiejętność, sprawdza się, gdy jakaś myszka umrze, wtedy z łatwością możemy ją ożywić. 


Łatwa wygrana - Przywołuje znak, który zabiera mysz prosto do norki. Działa tylko jeśli mysz ma ser. Można użyć (w moim przypadku) 5 raz(y).


Dodatkowa szybkość - Tworzy znak zwiększający szybkość myszy.
Teleportacja - Teleportuje do Ciebie wybraną mysz. Można użyć (w moim przypadku) 2 razy. 


Antygrawitacja - Piłki opadają wolniej. Ta umiejętność w praktyce do niczego się nie przydaje, nie polecam. Marnowanie punktów.


Sprężyna - Tworzy znak, od którego myszy się odbijają. 
Wieczna dusza - Pozwala przywoływać przedmioty przez (w moim przypadku) 8 sekund(y) po Twojej śmierci.


Jabłko - Tworzy jabłko. Możesz przywoływać przedmioty znajdujące się w zasięgu przywoływania jabłka. Można użyć (w moim przypadku) 1 raz(y). 
Chmura - Przywołuje chmurę. Chmura jest najwyższą rozwiniętą umiejętnością z "Duchowego przewodnika" pozwala na np. usztywnienie deski, można ją położyć w dowolnym miejscu. Jeżeli chcemy zmienić jej położenie, po prostu przywołujemy ją na nowo w dowolne miejsce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz