środa, 23 kwietnia 2014

Umiejętności szamana "Mechanik"


Witajcie, trzecia i już ostatnia część notki o umiejętnościach szamana. Dziś kolej na "Mechanika". Jest to drzewko umiejętności głównie dla osób lubiących trochę pomajsterkować przy budowaniu, aczkolwiek posiada również kilka przydatnych jak i zbędnych umiejętności. Zobaczcie sami:

Starożytny duch - Zwiększa zasięg działania ducha o (w moim przypadku) 10%. 


Piiiłkiii! - Przywołuje (w moim przypadku) 1 piłek więcej. Bezużyteczna umiejętność, nie pomaga w szamanowaniu, za to można jej użyć do trollingu innych myszy. 


Lodowa deska - Przywołuje lodową deskę. Owa umiejętność pozwala przywołać lodową deskę, jest to coś dla fanów eksperymentowania z budowlami, dla nowych myszek jest raczej bezużyteczna.


Super kowadło - Zwiększa masę kowadeł o x%. Ta umiejętność pozwala zwiększyć masę kowadeł, przydaje się głównie na mapce na vanilii w której wszystkie myszki są uwięzione w pudełku z desek, a zaraz po zabraniu sera trzeba obniżyć lot. 


Ciężka artyleria - Zwiększa masę kuli armatniej o x%.


Czokodeska - Przywołuje czekoladową deskę. Jest przydatna, gdyż nowym myszkom bardzo łatwo jest się po niej wspinać, dla myszek walczących o firsta nie do końca, gdyż utrudnia szybkość biegania, zawsze można przypadkiem się na niej zatrzymać co spowoduje zmarnowaną szansę na pierwsze miejsce.


Stabilna runa - Przywołuje nieobracalną runę. Można użyć x raz(y). Nie robi nic, poza tym, że przywołuje runę, która leci cały czas prosto.


Opływowe baloniki - Zwiększa szybkość balonów o x%. Przydaje się szczególnie gdy serek jest wysoko w górze, a kilka myszek na dole, wtedy można dać balona takiej osobie, a w bardzo szybkim tempie znajdzie się ona tuż przy serze (o ile wcześniej nie spadnie). ;)


Zły duch - Przywołuje przyciągającego wszystko ducha. Działa jak normalny duch, jednak w przeciwna stronę. Przyciąga do siebie wszystkie rzeczy znajdujące się w okolicy. Można go uaktywnić wybierając normalnego ducha i klikając spację. Ma kolor różowy.


Mistrz Przywoływacz - Zwiększa szybkość przywoływania o x%.


Błyskawiczne baloniki - Pierwsze przywołane balony (x balonów) pojawią się natychmiast po rozpoczęciu przywołania. 


Owieczka - Przywołuje wybuchającą owieczkę. Na pozór urocza i niewinna, biegnąca przed siebie mała owieczka... tyko kto by pomyślał, że coś tak "niewinnego" może okazać się narzędziem zagłady?! Owieczka ma za zadanie wybuchnąć, a przy tym wyrzucić wszystkie myszy stojące obok niej z mapy. Przydaje się na survivorze, ale pewnie myszy bardziej orientujące się w takich bajerach, uciekną. 


Iluzjonista - Zamienia normalne obiekty w przezroczyste, a przezroczyste w normalne. Można użyć x raz(y). Jedna z przydatniejszych tutejszych umiejętności. Gdy myszy są w czymś uwięzione można to zamienić, aby przybrało niewidzialnego odcienia, wtedy myszki będą wolne.


Szaman demolka - Usuwa przywołany obiekt. Można użyć x raz(y). Kolejna z lepszych umiejętności, może nawet najlepsza? Pozwala nam usunąć z mapy niechciany obiekt, najlepiej chyba spisuje się w niechcianych deskach. Przecież często się zdarza, że przypadkiem stworzymy coś czego nie chcieliśmy, teraz w łatwy i wygodny sposób możemy się tego pozbyć!


Sokoli wzrok - Zwiększa zasięg przywoływania o 30%.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz